❌❌قابل توجه مالکین اسبهای ورزشی وارداتی و اسپرم های وارداتی ❌❌

باستناد دستور العمل صادرات و واردات اسب و با توجه به سوالات پیش آمده در خصوص ثبت نتاج حاصل از آمیزش اسبهای وارداتی و همچنین انتظام بخشی و ایجاد شرایطی جهت ثبت کره های تولیدی مالکین محترم اسب های ورزشی وارداتی و یا اسپرم وارداتی می بایستی نسبت به انجام موارد ذیل اقدام نمایند .
بدیهی است در صورت عدم رعایت و انجام موارد درخواستی از ثبت کره های تولیدی خودداری خواهد شد و کلیه عواقب ناشی بعهده مالکین محترم خواهد بود .

در خصوص اسب های ورزشی وارداتی:
✅متقاضیان محترم موظف هستند پس از ورود اسب به کشور و در زمان قرنطینه با ارائه مدارک لازم ( اصل پاسپورت و در صورت عدم دسترسی کپی پاسپورت در مراحل اولیه ) جهت ثبت اسب در معاونت فنی فدراسیون سوارکاری هماهنگی و اقدام نمایند در غیر اینصورت و در صورت گذراندن دوران قرنطینه به هیچ وجه اسب و تولیدات آن ثبت نخواهد شد.

در خصوص اسپرم های وارداتی:
✅مالک سیلمی و یا نماینده آن می بایست به تبارنامه کشوری که سیلمی در آن به ثبت رسیده است مراجعه و در خواست خود را جهت صدور و ارسال برگه های کشش به معاونت فنی فدراسیون اقدام نمایند.
✅کلیه برگه های کشش توسط مالک سیلمی و یا نماینده قانونی آن می بایست تکمیل ، امضا و تائید شده باشند .
✅تمامی اطلاعات و جزئیات مربوط به سیلمی از قبیل آزمایشات DNA می بایست از طریق اداره تبارنامه آن کشور به معاونت فنی فدراسیون سوارکاری ارسال شود.

«معاونت فنی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *